Promocje
KOSTKI BRĄZ pas obwód 50cm
KOSTKI BRĄZ pas obwód 50cm

48,75 zł

Cena regularna: 65,00 zł

szt.
Pas, obwód 54cm
Pas, obwód 54cm

48,75 zł

Cena regularna: 65,00 zł

szt.
Pas, obwód 54cm, czarny
Pas, obwód 54cm, czarny

48,75 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Pas, obwód 64cm (1)
Pas, obwód 64cm (1)

48,75 zł

Cena regularna: 65,00 zł

szt.
Etui z okienkiem 2
Etui z okienkiem 2

48,75 zł

Cena regularna: 65,00 zł

szt.
Etui, obwód 66cm Spiderman
Etui, obwód 66cm Spiderman

56,25 zł

Cena regularna: 75,00 zł

szt.
Etui z okienkiem 7
Etui z okienkiem 7

48,75 zł

Cena regularna: 65,00 zł

szt.
PAS obwod 70cm
PAS obwod 70cm

48,75 zł

Cena regularna: 65,00 zł

PAS obwod 62cm okienko+klapka
PAS obwod 62cm okienko+klapka

52,50 zł

Cena regularna: 70,00 zł

szt.
ETUI + PAS obwod 56cm
ETUI + PAS obwod 56cm

57,75 zł

Cena regularna: 77,00 zł

szt.
Etui, obwód 60cm CZARNA
Etui, obwód 60cm CZARNA

56,25 zł

Cena regularna: 75,00 zł

szt.
Etui, okienko z klapką, obwód 55cm
Etui, okienko z klapką, obwód 55cm

60,00 zł

Cena regularna: 80,00 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sweetcase@wp.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Garncarska 13/7 44-240Żory , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sweetcase@wp.pl lub drogą pocztową na adres ul. Garncarska 13/7 44-240Żory.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Garncarska 13/7 44-240Żory

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

*Na zamki wszyte we wszystkie nasze etui udzielamy miesięcznej gwarancji.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl